den dagen den sorgen

Japp, så var den här, sista projektdagen.
Imorgon ska allt var inlämnat och klart.
Den senaste veckan har jag varit ganska inaktiv på bloggen men jag lovar er, projektet har inte stått stilla. Jag har förberett för presentationen som jag ska hålla på fredag och finslipat klart på filmen med stort F.

Män och Kvinnor inläggen här nedan laddade jag upp för att jag, i framtiden (när jag har mer tid/tråkigt) kanske ska satsa mer på att göra en film om människor. Fast då kommer det krävas ännu mer tålamod och tid eftersom människor ofta är myyyyycket svårare att få till riktigt bra (speciellt på en halkig whiteboard med jätte tjocka krit-liknande pennor).

Här är en cool stopmotion film så länge:



Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0